Det har varit ett speciellt år för Bengt Johansson som president för Malmö-Öresund Rotaryklubb. Den 23 november redogjorde han för sitt presidentår och summan av kardemumman fick Bengts styrelse ansvarsfrihet. Det var ett 20-tal medlemmar som deltog vid det digitala årsmötet då Bengt redogjorde för verksamheten och ekonomin. Man kan konstatera att medlemmarna har varit mycket generösa, vilket också uppskattades och uppmärksammades med utmärkelser som Rotarian for the year och PHF.
Bengt riktade ett särskilt tack till Chris Neil som arrangerat över 20-tal promenader runt Ön. Med Chris engagemang fick klubbens medlemmar tillfälle att träffas och få motion, något som är viktigt i dessa dagar då många tvingas sitta inomhus på grund av Corona. Tusen tack Chris!!!
Resten av vad som klubbades på årsmötet finns att läsa i protokollet.