Rotaryfesten som ägde rum fredagen den 4 november i Limhamns Folketshus gick som en dans. Drygt 40 personer kom varav hälften var gäster, skojade och drog vitsar, sjöng tillsammans och gav solonummer. Allt för att vi tillsammans skulle få en fin fest. Det blev såklart lotteri, där pengarna går till nästa klubbfest. För att festa och ha skoj tillsammans är något vi i Rotary Malmö-Öresund gillar.

Orkestern, som varit med oss vid ett antal tillfällen och bidragit till den goda stämningen, fick oss att sjunga allsång. De såg också till att vi kunde dansa till bra musik.
Festkommittén, under ledning av Sven-Inge, tillsammans med Sylvia, Hanne (som dessvärre var sjuk), Anki och Charlotta som hade bakat de mest underbara chokladkakor, hade gjort ett fantastiskt jobb med att ordna till allt. Maten var god och dukningen superfin med höstlöv och kastanjer. Ett stort tack till alla som bidrog till lotteriet. Pengarna som kom in går till fler fester.