Nu närmar vi oss vår vänskapsresa till Charlottenlund i Danmark, då vi besöker  Köpenhamn Langelinie Rotaryklubb, tisdagen den 10 mars. För att det ska bli så enkelt som möjligt för oss alla att ta oss dit och hem har klubben lejt en BUSS. Bussen tar max 30 passagerare, därför är vi angelägna om att ni anmäler er och eventuellt gäster i god tid till Chris som är vår samordnare. Bussen avgår från Övägen 8, Limhamn klockan 16.20. Samling blir därför senast kl 16.10 vid Dragörkajens parkering. Hemfärden från Charlottenlund sker kl 20.40 från Strandlund i Charlottenlund. Pris för både mat och resa blir 500 kr per person.

Charlottenlund ligger 7 kilometer norr om Köpenhamn i den danska regionen Hovedstaden på Själland. Här ser ni på kartan vart det ligger i förhållande till Malmö.