Som tack för två år som guvernör och programledare i Wednesday Night Live överlämnade chaterpresident Kim Hall och klubbpresident Claus Vigsø i Rotary Malmö-Öresund en bukett blommor i vitt och blått, vilket symboliserar Imagine och Rotary -" Fred och People of Action"till Ulf Bingsgård. Nu har klubben haft två guvernörer under sin korta tid som Rotaryklubb. Klubben chatrades 2016 den 6 maj och är en växande klubb med cirka 60 procent damer och 40 procent herrar. Klubbpresident Claus Vigsø hoppades på att vi i framtiden kommer att få se mer av Ulf Bingsgård som klubbmedlem på våra möten.
Varmt Tack Ulf Bingsgård för alla fina och lärorika program, som hunnit bli 24 till antalet. Wednesday Night Live har varit ett utmärkt tillfälle för alla i distriktet att lära sig om Rotary och vad som hänt i distriktet och alla duktiga människor som gör stora insatser i Rotarys anda.