Publicerad av Kim Hall den 13 dec 2019
Ännu ett fantastiskt år med Malmö-Öresund Rotaryklubb är på väg att ta slut. 2019 har betytt mycket för klubben och vi tackar för alla som varit på besök hos oss under året. Vår förhoppning är att fler ska vilja bli medlemmar hos oss och fortsätta dela glädje och generositet med oss. Delad glädje är som vi alla vet dubbel glädje! På tisdag den 17 december firar vi jul med levande musik, god julmat och julsånger. Det blir en fest vi kommer att minnas med glädje. Anmälan görs här på hemsidan, helst så fort det bara går så kocken Dennis vet hur mycket mat som behöver tillagas. Tomtemor Jette och Tomtefar Torkil Rönne med Tomtenissen Bengt Johansson hälsar alla välkomna.
Anmäl er till Julfesten!
Julfesten som äger rum den den 17/12 kl 18 - 21. Det blir Julmat med sill och nubbe och Live Musik med “Jazzt4fun” som ska spela för oss på Dragörkajens Restaurang, där vi brukar hålla våra möten, under kvällen. Klädsel föreslår vi något juligt. Tag gärna med nära och kära till festen, MEN anmälan är jätteviktig så att vår kära krögare Dennis vet har mycket julmat som ska tillagas. Priset Blir något högre än det vanliga, men det blir också hemmalagad julmat med sill (och nubbe för dem som vill ha det), jultallrik och vem vet; har alla varit riktigt snälla kanske Julefar Dennis  bjuder på Tomtegröten. Anmälan görs på hemsidan  i GOD TID!