Då kom hon till slut i en bordeaux-färgad Cadillac, vår egen Julie som nu tagit studenten. Trots Covid-tider var det inte mycket som stoppade klubbens första utbytesstudent från att fira sin stora dag. Som hon hade längtat, berättar hennes mamma Marie medan pappa Karsten såg till att inget brändes vid på grillen. Julie är en stark personlighet och alla närvarande är övertygade om att Julie kommer att gå i bräschen för allt hon företar sig. Guvernör Torkil, Jette och Kim var både stolta och glada över Julies prestation. Hon hade pluggat så hårt att hennes föräldrar gav henne en ny dator då den gamla nu skulle lämnas tillbaka till skolan.
Från Malmö Öresund Rotaryklubb fick Julie en pikétröja i vitt med Rotary på bröstet och ett silverarmband med en hästsko. Julie är nämligen en inbiten hästtjej och har älskat djur sedan hon var liten tös. Det fick vi veta när mamma Marie berättade om hur Julie som bara ett par år gammal kramade om foten på en stor levande elefant.

Hela Malmö-Öresund Rotaryklubb önskar Julie allt gott i framtiden och sjunger i kör; "Julie har tagit studenten..."