Nu kära Rotaryvänner i Malmö-Öresund RK, nu sparkar vi igång våra möten igen. Närmare bestämt kl 18 på Valborgsgatan 5 i Limhamn (Hos Kim). De som väljer att följa mötet på Zoom kan göra det kl 18.30. Då har vi nämligen ätit klart pajen och salladen som Kim har lovat baka. Priset är som vanligt 130 kr per person och kan swichas till klubbens kassa så att vi får lite klirr till vår klubb. Det blir en Kick-Off med teamwork om förväntningar på klubben, medlemmar och vad du själv kan tillföra under ledning av president Marie Sterner. Anmälan görs till Chris. Du klickar på länken så hamnar du direkt i ett mail.
Du kan också maila traditionellt på christina.neil@ymail.com så samlar Chris alla som kommer att närvara fysiskt, respektive dem som vill delta i Zoom.

VÄLKOMNA!

säger Kim och Marie