Nu är det bestämt att vi skall genomföra vårt clubvisioning projekt den 13 april!
Andrew med kolleger från distriktet kommer att hjälpa oss och vi kommer att träffas på zoom någon dag innan för att vi skall kunna förbereda oss. Det är meningen att hela styrelsen kommer att delta, samt 12-15 övriga medlemmar!
Jag hoppas att du har möjlighet att vara med, och om du inte har möjlighet eller tillfällighet att vara med så ber jag dig ge besked om detta helst redan nu!
Vi kommer att hålla till på vårt lunchrum på Förlagshuset Nordens Grafiska, Nobelvägen 135! klockan 09.00 och mötet beräknas vara klart ungefär kl 15.00
Jag kommer att fixa något lätt att äta till lunch, och vill då ha besked på om ni har några preferenser när det gäller mat ( jag har ju redan de flestas, men ändå..)

Jag eller Andrew återkommer med detaljer kring zoom-mötet!

Ha en trevlig påsk, så ses vi snart!

Ha det så bra

Max Ohlsson