Publicerad av Kim Hall den nov 23, 2019
Det har varit en tuff tid för Mats Håkanson som under Carl Hedbergs guvernörsår jobbade stenhårt med att förklara hur ClubRunner fungerar och vilka fördelar som finns. Mats har lagt och lägger fortfarande otaliga timmar på att lära ut systemet. För detta belönades Mats med en PHF - en Paul Harris-utmärkelse som alla de som jobbar extra hårt för Rotary i Rotarys anda tilldelas. Det var Paul Harris som som bildade Rotary i Chicago 1905. Grattis Mats - du är väl värd denna utmärkelse.
Mats Håkanson kommer ursprungligen från Kiviks Rotaryklubb och valde att gå över till Malmö-Öresund Rotaryklubb, vilket vi är mycket stolta över. När Mats inte är på klubbmöten arbetar han stenhårt med att utbilda funktionärer i distriktsorganisationen för att vi som medlemmar skall få den bästa servicen. Kommunikation är nyckeln till framgång. Utan kommunikation får vi ingenting veta. Grattis Mats ännu en gång!