Den 25 juni får Malmö-Öresund Rotaryklubb en ny president. Det är Bengt Johansson som tar över klubban efter Karin Andersson som under ett år varit president för klubben. Välkomna till Dragörkajen kl 18-20 för att medverka i detta högtidliga tillfälle. Den 4 juli övergår klubben även till att bli guvernörsklubb då Torkil Rönne tar över Guvernörskedjan efter Carl Hedberg. Föranmälan krävs och registrering görs kl 10.30 på Hotel Scandic Triangeln.
Inbjudan till GUVERNÖRSINSTALLATION på Hotel Scandic Triangeln i Malmö. Kom och deltag på Rotary årets första stora Intercitymöte med lunchbuffé Torsdagen den 4 Juli 2019. Samling och registrering kl. 10.30 prick!

VÄLKOMMEN TILL GUVERNÖRSINSTALLATION 4 JULI

Bindande anmälan på distriktets hemsida (klicka här) senast den 27 juni 2019. Det finns plats för 200 personer, först till kvarn gäller! Priset 250 kr betalas in till BankGiro 5256-3335 eller SWISH 123 129 3711. Glöm inte att ange namn och klubb!!

1 Högtidlig inmarsch

2 Välkomst av Bengt Johansson, president i Rotary Malmö-Öresund

3 Överlämnande av Guvernörsuppdraget

4 Deklaration av det nya Rotary året

5 Rotary International, Zonen, Sverige, Distriktet och din klubb

6 ClubVisioning - Det nya sättet att inspirera klubbarna.

Avslutande lunchbuffé kl. 13.00

Rotary Malmö-Öresund önskar alla rotary kamrater och gäster varmt välkomna!

Torkil Rönne, Distrikt Guvernör 2019-2020, Rotary Malmö-Öresund