Publicerad av Kim Hall den jul 14, 2019
Rotary Malmö-Öresund har förstärkt med två mycket engagerade rotaryaner och personligheter, nämligen distriktets IT-ansvarige Mats Håkanson, som tidigare hörde hemma i Kiviksklubben, och Henry Lee, som kommer från Malmö-Södra RK. Båda har gästat vår klubb vid flera tillfällen och nu valt att gå över helt till Malmö-Öresund RK. Båda är varmt välkomna och vi hoppas att tillsammans fortsätta utveckla klubben positivt i framtiden.
Det är medlemmarna som gör en Rotaryklubb. Därför känns det extra roligt att Mats Håkanson och Henry Lee nu blivit medlemmar i Malmö-Öresund RK. Med tanke på att klubben blivit en guvernörsklubb under ledning av Torkil Rönne kommer både Mats och Henry att bli starka tillskott, både för klubben och distriktet. Tillsammans kan vi förändra världen!