Nu äntligen har vårsolen tittat fram och det är en glädje att konstatera att klubbens vårpromenader runt Ön startar igen tisdagen den 9 mars med samling kl 14 vid Friskis och Svettis. Promenaderna görs under ledning av Chris Niel och alla ombeds att hålla avstånd när vi går runt. Tag gärna med lite picknick så avslutas promenaderna med lite samkväm på bryggan. Och även om solen är framme och det spritter i kroppen, så tag på er varma kläder så ni inte blir förkylda.
Malmö-Öresunds Rotaryklubb är kända för att vilja vara tillsammans. Det är då vi är som starkast och trivs som bäst. Ni får gärna kontakta Chris så att hon vet ungefär hur många ni blir som promenerar runt Ön. Det ger såklart närvaro, även om det inte är ett krav. men det är bra för klubbstatistiken att visa RI att vi är en aktiv klubb.

Alla är så klart också välkomna att delta på Zoom-mötet kl 18.30. Då får ni gärna berätta om hur många ni var som gick och hur ni hade det. Delad glädje är som bekant dubbel glädje.