Malmö-Öresund Rotaryklubb är kända för att gå utanför ramen och för att vilja mötas oavsett om det är sommaruppehåll eller Covid-19. Åtta tappra personer samlades på Ön för en promenad och fika i solskenet. President Bengt Johansson, Sven-Inge Olsson, Chris Niel, Sture Lindholm, Solveig Anelli, Agneta Wixell, Gunnel Kristiansson och Hanne Lundström samlades vid Pizzerian på Ön för att bara umgås, pratas vid och berätta om sina erfarenheter av karantän-livet sedan klubbmötena ställdes in i mitten av mars. Den som vill hänga på är välkommen tisdagar kl 15.30 på Ön.

Vi samlas för att sedan gå en promenad när vädret tillåter. Därefter samlas vi över en fika på Pizzerian vid sidan om Friskis & Svettis.
Alla är välkomna, till och med hunden om ni har en sådan.

Ni är välkomna att använda era Rotarykläder så att det syns att det är Rotary som är ute och går!

Kanske någon som ser er från fönstret som vill bli medlem?!?!?