Det var 12 entusiastiska medlemmar inklusive en gäst, konstnären Agneta Nerot, som gjorde vår sedvanliga tisdagsrunda runt Ön i Limhamn. Det var strålande solsken, ca 13 grader varmt och frisk svalkande vind. Efter promenaden dukade alla upp en picknick på den sedvanliga träbryggan, som klubben brukar abonnera. Här finns trevliga sittplatser med utsikt över hamnen. Ytterligare två medlemmar tillkom vid picknicken. Det viktiga är inte alltid att promenera. även om det är skönt, det viktigaste är att träffas och njuta av att vi finns för varandra.
Varje tisdag kl 14 samlas vi vid Friskis & Svettis för en promenad runt ÖN. Är du intresserad av att följa med kan du antingen anmäla dig till Chris Niel som är samordnare för promenaderna, eller dyk upp i tid så hinner du följa med på en runda. Tag med dig något att dricka och något lätt att äta, ex kex.

Alla är välkomna. Kommer du som gäst till någon av klubbmedlemmarna så vore det bra om rotarymedlemmen registrerar detta också på hemsidan. Det bättrar alltid på närvarostatistiken. Malmö-Öresund är en aktiv Rotaryklubb och det ska vi visa för resten av Rotary också.

Välkomna på en tur!

På kvällen kl 18.30 är du välkommen pop zoom-möte då vi har spännande föredragshållare som berättar om olika saker som du kanske annars inte hade vetat något om.

Anmälan görs till Eva Martinsson så skickar hon en länk via mail.