Publicerad av Kim Hall den apr 05, 2019
Åtta vimplar! Så många har aldrig Malmö-Öresund Rotaryklubb överlämnat i ett bräda någonsin. Sandy och Henry Lee hade lyckats få sju stycken när de besökta Taiwan i ett GSE-arrangemang som Rotarydistriktet arrangerar. Charlotte Blom och Claus Vigsø hade med sig en vimpel från Iowa, USA, vilket är det normala. På bilden ser vi Sandy Lee, Henry Lee, Karin Andersson, president, och Charlotte Blom.
För klubben är det en stor ära att vi lyckats på så kort tid lyckats få så många vimplar från olika klubbar runt om i världen. Det visar bara på hur internationella Malmö-Öresund Rotaryklubb egentligen är. (Till ordningen ska nämnas att Henry Lee tillhör Malmö-Södra RK men är ofta gäst hos oss i Malmö-Öresund RK, vilket vi uppskattar).