Ingrid Tollgerdt-Andersson är doktor i ekonomisk psykologi, forskare, författare och konsult, disputerade vid Handelshögskolan i Stockholm med en mycket uppmärksammad doktorsavhandling om framgångsrikt ledarskap. Ingrid kommer till Malmö-Öresund Rotaryklubb för att tala om attraktion. Varför gillar vi vissa och inte andra. Relationer - himmel eller helvete, attraktion och kemi - så lyckas du på livets sociala scen.
Hon har fortsatt forska om ledarskap och skrivit flera böcker inom området. Ingrid har även gett ut ett antal populärvetenskapliga böcker som rönt stort intresse i media. 2013 debuterade hon som romanförfattare. Våren 2014 medverkade Ingrid som expert på kroppsspråk och personkemi i SVT- serien – Kärlekskoden. Ingrid bloggar regelbundet om självkänsla och personlig utveckling samt för Resemagasinet Vagabond. Bloggarna hittar du på hemsidan. Flera av Ingrids böcker har rönt stor medial uppmärksamhet.

För mer information: se www.tollgerdt.se

Anmälan görs som vanligt på hemsidan, för fysiskt respektive Zoom. Där ser ni även dag och tid samt plats där Ingrid Tollgerdt-Andersson håller sitt föredrag.