Det var med stor glädje vi såg det glada paret Eva och Jerry Albihn pryda framsidan av Rotary Norden nr 5 2022. Houston i Texas USA, är känd för NASA och vad var då inte mer träffande än just månen?
Läs allt om Convention i Houston och allt annat som sker i Rotaryvärlden i Rotary Norden
Rotary Norden ingår i medlemsavgiften till Rotary och du väljer själv om du vill ha pappers- eller e-versionen. Du ändrar ditt val genom din klubbs IT-samordnare eller sekreterare. Du kan även få e-tidning i fullversion med automatisk avisering av nya nummer: hämta appen
"Rotary Norden" från GooglePlay eller AppStore

Hi Rotary! Hi Jason! På äkta amerikanskt vis fick konferencier Jason Brown hela publiken i George R Brown Convention Houston att känna engagemang och imponeras av allt Rotary gör för en bättre värld. Läs om Kailash Satyarthi från Indien som blev nobelpristagare 2014 för sitt engagemang att rädda barn från slaveri. Han utsågs av RI-president Shekhar Mehta till hedersmedlem i Rotary.
Läs också om vår nya RI-president Jennifer Jones visioner om Imagine Rotary.

Trevlig läsning önskar
Kim Hall