Nu har sista Rotaryvandringen runt Ön ägt rum. Tolv entusiaster möttes upp i måndags den 17 augusti kl 15.30 på sedvanlig plats för att tillsammans vandra runt Ön. Många av deltagarna uttalade sin glädje över att promenaderna har ägt rum under den ganska jobbiga Coronapandemin. Många som känt sig bundna till sin bostad uttryckte sin längtan till varje tisdagseftermiddag då de fick tillfälle att träffa sina Rotaryvänner. Promenaderna har avslutats med picknick, där alla tagit med sig något att dricka och äta.
Vi i klubbstyrelsen vill rikta ett särskilt tack till Chris Niel som sett till att organisera dessa promenader. Många har som sagt uppskattat detta och nu hoppas vi på att vi åter ska kunna träffas, med avstånd, igen på våra möten. Vi startar den 25 augusti kl 18 pop Valborgsgatan 5, entré ut mot Limhamnsvägen. Cykla gärna då det finns ont om parkeringsplatser. Det går inte att parkera inne i bostadsföreningens parkeringsplats. Alla p-platser är privata. Kim hälsar er alla välkomna, fysiskt och via Zoom.