Sommaren har varit het het het vilket har gjort att det inte har varit så många som deltagit i sommarvandringarna runt Ön. Därför har Chris meddelat att vandringarna runt Ön upphör tills vidare. Snart kommer vi dessutom att kunna ses fysiskt på våra Rotarymöten nu när flertalet av oss blivit fullt vaccinerade och risken för smittspridning i klubben förhoppningsvis är förbi. Vandringarna runt Ön på tisdagarna har gjort det möjligt att ändå ses fysiskt med behörigt avstånd under hela pandemin. Det tackar vi för.
Malmö-Öresund Rotaryklubb var snabba med att arrangera vandringspromenader runt Ön i Limhamn när Coronan slog till. Många som var trötta på att sitta isolerade hemma fick tillfälle att mötas fysiskt utomhus. Alla som deltagit har varit noga med att hålla avstånd. Promenaderna avslutades med en picknickstund på bryggan med medhavda godsaker och dryck. Detta initiativ har betytt mycket för klubben och dess medlemmar. Vi tackar Chris för att du tog initiativet och även tagit hand om alla som medverkat. Du är en klippa!.

Kim
Webb-redaktör i Malmö-Öresund Rotaryklubb