Det var med stor ära och ödmjukhet som vår president Claus Vigsø tog emot utmärkelsen "Årets Klubb" i samband med Wednesday Night Live med guvernör Ulf Bingsgård som programledare. I diplomet står det "Utmärkelse Årets klubb i Distrikt 2390 under Rotaryåret 2022-2023 tilldelas Rotary Malmö-Öresund" Motiveringen lyder "Klubben driver samhällsrelevanta projekt, båd lokalt och globalt. God närvaro på klubbmöten och aktiviteter, fyllig information via veckobreven. En klubb som både värvar och vårdar medlemmar och bidrar till att växa Rotary. Klubben och dess medlemmar bidrar generöst till The Rotary Foundation". Undertecknat Ulf Bingsgård, Guvernör 2021-2022, 2022-2023, Rotary Distrikt 2390. Vill du se diplomet och när Claus Vigsø tar emot utmärkelsen, klicka till nästa sida.