Sommarrotary är över och nu återvänder vi till våra ordinarie möten på Malmö Arena Hotel i Hyllie med start på tisdag den 30 augusti kl 18. Sommaren har varit helt fantastisk och vi tackar alla som har ställt upp med god mat och dryck i sina trädgårdar. Sommarrotary är en tradition i Rotary Malmö-Öresund som varit populärt och välbesökt bland våra medlemmar. Att få äran att besöka varandras hem och lära känna varandra närmare betyder mycket för sammanhållningen i klubben. Nu hälsar vår president Claus Vigsø oss välkomna tillbaka. Glöm inte att anmäla dig och dina vänner / gäster i god tid.
Tack alla som bjudit in oss i klubben till era hem och trädgårdar. Det har varit en helt fantastisk upplevelse och erfarenhet. Vi har inte bara ätit och druckit gott. Vi har lärt känna varandra på ett personligt plan som betyder mycket för sammanhållningen i klubben. Har du missat sommarrotary finns det en ny chans att antingen delta eller bjuda in os medlemmar i ditt hem/trädgård.

Nu ser vi fram emot ett nytt härligt Rotaryår under ledning av Claus Vigsø som president och Ulf Bingsgård som Distriktsguvernör.