Klockan 18 tisdagen den 24 maj blir det vårfest för endast klubbens egna medlemmar i Limhamns småbåtshamn, Malmö segelsällskaps lokaler, i samma hus som Kajuteriet. Kom med glatt humör så börjar vi med lite vin och mingel på terrassen om vädret tillåter. Det blir levande musik Piano och Gitarr, Anders och Åke. Ta med era Rotarysånghäften, så vi kan sjunga allsång tillsammans.
Det serveras en kall grillbuffé med frukt, grönsaker och potatissallad. Vegansk/vegetariskt alternativ finns. Meddela vid anmälan! Vin/öl vatten och kaffe/te ingår. Alkoholfritt alt. finns. Vill du ha eget vin eller andra drycker exv. avec får du ta med det själv.
Pris: 150:- Ja, det är jättebilligt! Swisha till klubbens konto 1235604731, skriv vårfest och ditt namn.
Anmäl till Sven Inge Ohlsson snarast, senast söndag 15 maj. si.o@telia.com
0706300601
Vi kommer att ha ett lotteri med 100 lotter á 20:-. Tag med några tjugor eller köp 6 för en hundring. OBS Kontanter!
Välkomna!
Festkommittén
Frågor besvaras av Sven Inge
Tänk på att det nu är 6 år sedan Rotary Malmö Öresund bildades. Detta måste vi såklart fira.