Äntligen är det dags för en festkväll! Vi ska träffas för att ha trevligt och trivsamt tillsammans. Endast för klubbens medlemmar och deras respektive. Fredagen den 3 maj kl. 18.00. Boka in tiden nu.
Vi börjar med lite bubbel (ingår)och mingel. Och lite senare dukas upp en kall Laxbuffé med potatissallad. Vegansk/vegetariskt alternativ finns. Meddela vid anmälan!
Meddela också ev. allergier. Därefter kaffe/Te
Kanske någon kan bidra med en hembakad kaka. Vatten finns på borden. Övriga drycker tar man själv med sig efter behag. Exempelvis snaps, öl, vin, avec etc.
Kostar 280:- per person. Betala vid anmälan. Swisha till klubbens konto 1235604731, skriv vårfest och ditt namn. Vi kommer att ha ett lotteri á 20:-/per lott eller 6 för en hundring. Swish eller kontanter. Bidrag till vinstbordet mottages gärna.
Lite allsång och förhoppningsvis lite musik i någon form
Plats: Kims festlokal Valborgsgatan 5 Limhamn. Busshållplats och gatuparkering finns i området.
Anmäl till Sven Inge Ohlsson snarast, senast fredag 26 april, via mail till si.o@telia.com. 0706300601. Varmt välkomna med glatt humör så hjälps vi åt att få en härlig kväll!
Festkommitén