Rotary Malmö-Öresund fortsätter att få fler nya medlemmar, vilket är oerhört glädjande. Som ny medlem välkomnades Katarina Rosberg till klubben. Något mer förvånad blev Mats Håkanson, som länge varit medlem i klubben och dessutom vid två tillfällen, när han kallades upp av president Max Ohlsson för att tilldelas sitt medlemsdiplom. Mats har varit mycket aktiv i distriktsorganisationen och därför inte haft tid att besöka klubben så ofta.  Men nu kom han och gissa om han blev förvånad när han fick medlemsbeviset i sin hand. Mats trodde knappt sina öron.
Välkommen Katarina Rosberg och Mats Håkanson. Vi vet att ni är båda aktiva personer som gör skillnad i världen. Med Katarinas entusiasm och Mats erfarenhet känner vi i klubben att vi har fått två resursstarka medlemmar som kan föra klubben vidare och göra skillnad i världen.